fredag 20. februar 2009

Siste dag

Det ble litt mye styr i går, så eg fikk ikkje blogga, derfor tar eg det nå i steda. Dessutan har eg kapra meg ein egen pc, så eg slippar å ha ein plagsam eigar ståande over skuldaren min og masar på meg fordi eg skrev ein setning for mye.

Ettersom eg har litt tid å slå i hjel kan eg komme med litt meir utfyllende hendingar enn eg fikk muligheita til tidligare:
Måndag: Ettersom eg er treg til å komme i gang med noe gjorde eg stort sett ingenting denne dagen, hjelpte Bjarte litt med Google Earth.
Tysdag: Nå derimot har eg endelig komme i gang, sjølv om eg kom for seint. Klassen kunne ikkje bli enige om ein felles målestokk før klokken begynte å nærme seg mat, men etter at vi endelig ble enige om ein felles målestokk begynte endelig de små grå å dreie seg over på praktisk arbeid. Dessverre fikk eg ikkje muligheita til å være vitne til argumenteringa om kvarless man skulle bygge Håja, sia eg måtte til tannlegen. Da eg kom tilbake hadde gruppa min (som for ordens skyld består av Bjarte, Camilla, Ruben og Karl Inge) allereie starta på oppbygginga av fjellet ved hjelp av papp og fugemasse. Vi ble faktisk ferdig med fuginga den dagen.
Onsdag: Denne dagen kom eg også for seint, så når eg kom på skolen ble eg satt nesten augonblikk til å klippe gips strimler. Etter at eg hadde klippet opp 24 ruller med gips kunne eg endelig betrakte meg som ferdig med den oppgåva, det hjelpte også på vei at gruppa var så og si ferdig med gipsinga. Det var heller ikkje fleire ruller. Klippinga ble følgt opp med litt finpuss. Til min ergring måtte eg på møte midt i finpussen, så eg fikk ikkje utnytta perfeksjonismen min fullt ut. Da eg kom tilbake ble eg utan arbeid, noe som i slike situasjonar ikkje er ein heldig stilling. Etter å ha spurt litt rundt satte eg meg ned med et bilde av den eine sida av nissensentret og noen mjølkepakkar. Ein annen gruppe, den som jobba med Tyven, oppdaga at det faktisk var betre å lage fjellet ut frå arbeidsteikningar og nøye måling enn frihand og unøyaktig måling. Det endte med ein stor klump med isopor og fugemasse. Den ble ofra til å lage Salen. Vi fikk også besøk av tvnord.
Torsdag: Denne dagen har eg arbeidet med nissensentret nesten hele tida, med unntak av noen små ting eg gjorde for de som satt rundt meg. Det er stort sett alt eg gjorde den dagen. Eg ble i vertfall ferdig med sentret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar