fredag 20. februar 2009

Ferdig!

Ja, då var det heile over. Har vore ein utrolig lærerik og kjempe interesang uke! Me har lært og samarbeide mot eit felles mål, og løyse problemer som har dukket opp etterhvert som me har jobbet, og det synes eg me har klart super bra! Resultatet er over all forventning eg hadde! Å så var det veldig tøft lys på tyven og håja, med litt forskjellige farger, og gatelys, og lys i husene. Ja, alle lysene var egentlig veldig bra, og modellen blei også kjempe bra. Men spesielt godt likte eg den fjernkontrollen til lysene då, og at ein kan styre dei forskjellige kretsene og lysene uavhengig av hverandre. Vurderer nesten og skaffe meg ein sånn kontroll å ha her heime! Idag har me egentlig hatt den roligste dagen, sjølv om eg på onsdag trodde at me aldri kom til og bli ferdig innen 14. 05, men faktisk, så var me jo ferdig klokken 13! Filmen som er laget, har eg faktisk ikkje sett, sjølv om eg egentlig var på medie gruppa, då eg har jobbet på modellen i heile går og idag. Men utifra det jeg har sett på onsdag blir den kjempe bra. Så då oppfordrer jag berre alle til å komme på åpninga av skulen, og sjå resultatet. Å til slutt, takk til Gerd Mona, som fant på at me skulle vere med på dette!

Runar

1 kommentar: